Köpenhamn

Två dagar i Köpenhamn med workshops och det är ingen barnlek kan jag säga. Även om man kan tycka att hur jobbigt kan det vara att sitta still i ett rum, klistra lite notislappar på papper, diskutera och göra grupparbete. Men jag kan säga att efter 9 timmar är man sjukt mosig i huvudet. Men det andra sidan av myntet... så härligt intressant, energigivande och massor av ny kunskap och insikter i bagaget, det uppväger det alla gånger i veckan.
 
Vi är på ett ganska annorlunda och coolt ställe som heter SOHO i Köpenhamn och som ligger mitt i Ködbyen (gamla slaktarkvarteren) som blivit den hippa delen av stan. Udda restauranger överallt också och igår kväll var vi på en som hette Gorilla där vi fick 10 olika rätter under kvällen... eller rätter... smakprov mera. Allt var verkligen inte gott men där fanns ett och annat guldkorn.

Men det blev en tidig kväll ändå för idag går vi igång igen och jag inleder
Fokus nu Farmskan!
 
Ha en skön torsdag vänner
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0