Körsång igen

Ikväll har jag varit iväg på kör... så skoj att äntligen ta upp det där igen. Att få sjunga rakt ut och höra en massa härliga stämmor runt om. Gillar det (*ler*). Jag behöver ju också något annat än att bara sjunka ner i soffan när jag kommer hem från jobbet... så det här blir perfekt!
 
Har haft en mycket bra dag i Helsingborg idag. Ägnade natten åt att gå igenom presentationer och workshops så jag var nog lite adrenalinstinn men det gick riktigt bra och äntligen, äntligen är vi igång! Det märkliga är att man gör det i drömmarna, alltså inte så att jag ligger vaken, men tankarna snurrar på något sätt i sovande tillstånd. Spännande kombo.
Imorgon är det den 1 mars, helt magiskt vad det springer iväg
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0