Maken nere för räkning... eller?

Så kom förkylningen till maken också. Snörvel, snörvel... hoppas vid gud att han inte fått den manliga sorten utan kan fungera näst intill som vanligt (*ler*). Lite synd om honom är det faktiskt och snart skall jag gå upp och titta till honom, ge honom snytpapper och kanske till och med koka lite te. Snäll fru

Över en halv meter snö har det kommit nu när hemma och i morse när jag skulle åka till jobbet tog det en stund innan jag sopat fram bilen. Skitväder! Det blir långa tider i bilen kan jag lova fram och tillbaka till jobbet som denna veckan är mest i Helsingborg. Och där är då nästan ingen snö alls... märkligt. Såg lite bilder ifrån Trysil i Norge som lill-dottern hade skickat och vi har fasen mer snö här hemma. Fast inga backar då förstås

Imorgon är det dock fredag igen... tjohoo! Vi skall gå på lokal med Paps & Babs som fick ett restaurangbesök i julklapp. Det ska bli riktigt mysigt och gott och bara sätta sig där och njuta. Och sen blir det hem till goa kompisar en sväng på lördag kväll så fullt upp i vanlig ordning.
 
Så slapp någon annan säga det
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0