Motala häng

Så är helgen snart över och en ny vecka börjar. Denna helgen har vi firat lill-sonen som fyllt år så det blev en tur till Motala. Fullt ös med töserna i vanlig ordning men samtidigt tycker jag att det börjar bli lite enklare med Mila nu, visst hon är full av energi men samtidigt kan man prata med henne på ett annat sätt. Helt underbart är det i varje fall att träffa dem, det är alldeles för sällan som vi träffar våra barnbarn. Saknar att de inte bor närmre. Jag menar att köra till Falun tar ju en hel dag...

Sen det här med Melodifestivalen... har det inte överlevt sig själv? Jag menar snälla svenska folket... Owe Törnkvist? Precis som Hasse "Womenbusch" Andersson ifjol... Om man ändå bara skall rösta för att det är kul så är det ju bättre att bara låta skivbolagen skicka en kandidat. Det är ju svårt att bli förvånad eller "hela svenska folket rasar" typ när låten vi röstat fram inte vinner. Säger det igen.. Owe Törnkvist... jisses!

Helgen har faktiskt också inneburit en hel del tänkande för Farmskan. Jag är så sjukt kluven i en fråga som ändå är väldigt viktig för en lång tid framåt. Imorgon måste jag ha bestämt mig. Huvet går runt runt...
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0