Stockholm

Farmskan är i huvudstaden... två dagars möte på schemat och som bonus fick man en mysig kväll med Dottern och hennes Jens. Happy happy! De bor ett stenkast från kontoret här uppe i en riktigt fin lägenhet och det bjöds på god mat och trevligt sällskap igår kväll. Så det var med lätt hjärta jag kröp i säng på hotellet igår. Det där med att ha barnen över hela Sverige är inte alltid så lätt. Ibland vill man bara kunna snabbt sticka över och träffa dom men det krävs ju planering... och tid framförallt. Nåja, man får ta tillvara tillfällena när de kommer helt enkelt. Nu har vi i varje fall bestämt att jag och maken åker upp här i vår och så går vi tillsammans på någon trevlig föreställning. Bra så!
 
Redan torsdag igen och veckorna springer verkligen iväg. Februari redan och man ser faktiskt redan nu att det börjar ljusna på morgnar och kvällar. För mig som alltid stiger upp i ottan så är det en befrielse. Jag är sjukt trädgårdssugen också så jag längtar tills jag kan börja därute igen. Fortsätta det vi startat och få det riktigt fint. Skall passa på och köpa en massa tulpanlökar i Amsterdam och plantera också.
 
Igår fick jag världens roligaste mail

Jag har fått en ny van... helt desperat också för det visade sig att flera av vänner och kollegor fått samma mail. Så mycket för att vara utvald... (*asgarv*)
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0