Vem bad om mer snö?

Och så snöar det igen... och därmed plussar vi på ytterligare 30 min vart håll på min väg till jobbet. Suck! Igår var det underkylt och glashalt på vägen hem så att köra över 60 km var totalt omöjligt. Så det tar sin lilla tid den där pendlingen. Ibland önskar jag verkligen att jag hade ett jobb med cykelavstånd. Som maken... som ändå kör bil (*ler*). Men förmodligen hade jag också varit lat, så jag skall inte kasta spjut i gummibåt

Johan Glans var magisk i helgen! 90 minuter ren och skär skrattorgie. Först lite god mat på restaurang (tapas is da shit) och sen en härlig föreställning. Det går verkligen inte att återberätta den men om ni får chansen... gå och se den! Men jag kan säga så här mycket, att jag aldrig mer kommer att kunna se ett Lucia tåg med samma känsla i fortsättningen.

Ny vecka, nya möjligheter!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0