25 timmar sömn senare

Äntligen! Idag känner jag mig nästan helt frisk igen. Visst rösten är fortfarande rosslig och orken är kanske inte där den brukar vara men... febern är borta och snoret verkar också ha gett sig. Skönt!! Men så har jag också sovit 25 timmar sen i fredags kväll. Igår till och med tre timmars sömn mitt på dagen, och det händer typ bara en gång varannan palmsöndag. Men det verkar ju som om det hjälpt till i alla fall
 
Projekt hall på mellanplanet är nästan färdigt. Vi saknar lite bröstlister bara och några lister runt dörrhålet in till vardagsrummet. Och sen var det ju det där om vi skulle fortsätta uppåt eller neråt och det blev neråt efter en del diskussioner. Så igår tog vi en tripp till IKEA och köpte nya garderober till groventrén.

PAX is da shit! De är så sjukt snygga... det blev typ exakt som ovan men med skohyllor för 36 par skor i botten istället... kommer att bli kalasbra! Men först skall där spacklas, målas och byta lister. Plus att elfirman skall få komma och byta ut alla gamla kontakter och eluttag dessutom. Men vi är en bra bit på väg. Och de gamla garderoberna som stod där innan flyttade vi in i tvättstugan och helt plötsligt blev den helt OK. Eller ja... där behövs också lite uppfräschning men ingenting som hastar. Nöjd AB!

Precis fikat varsin semla efter väl genomfört arbete... vi fick fira lite mitt i all diet.
Because we're worth it
//Farmskan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0