AB Pyssel och fix

Så är vi inne i slutskedet av Januari... hallå tiden vad du rullar snabbt. Helgen försvann fortare än fort och nu är det jobbevecka igen. Efter mysigt fredagshäng i soffan blev det en lördag som innebar inköp av målarfärg och lister till källaren, plus lite tapeter till framtida projekt (*ler*). En snabb sväng ner till brorsan och pussa på lille Sixten, en sväng till svärmor för lite fika innan vi sen gick ut och käkade med Babs som fyllt 70 år i veckan. Där gick den lördagen... och sen i söndags blev det AB Pyssel och fix i källaren. Maken målade tak och väggar medan jag städade och fixade långkok. Vi är som bäst när vi får hålla på

Blir ju riktigt bra dessutom där nere så det är ju så roligt! I helgen får vi börja montera garderoberna och sen är det bara det där finliret som är kvar och som jag gillar så mycket. Eftersom jag skall till blågula varuhuset imorgon så skall jag passa på att få med mig lite prylar hem tänkte jag... Mattor och lite till väggarna nu när vi fått nytt och fräscht. Sen blir det ju en befrielse att äntligen få plats för alla skorna på ett bra sätt. Heja Pax!

Nyknådad och avslappnad sitter jag nu och väntar på att andra avsnittet av Homeland, säsong 6 skall börja. Man kan ha det sämre
 
Ciao bella! //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0