Äntligen klara

Så var vi äntligen klara med groventrén... och om jag får säga det själv (vilket jag får...) så blev det riktigt bra! PAX-garderober är verkligen IKEAs gåva till mänskligheten. Och maken tyckte vi skulle lyxa till det lite så det blev invändig belysning dessutom (*ler*). Rent och snyggt, nymålat tak och väggar, nya dörrfoder och lister... så jäkla fräscht. Me very happy

Nu har lill-dottern och Bilbo åkt hemåt igen och det är åter tyst i huset. Lite synd om henne har det ju varit denna gången då jag och maken varit runt och farit var och en för sig, så hon har haft mycket tid för sig själv. I fredags var vi hemma hos kompisar och spelade kort, vi skulle inte bli så sena men vi ramlade givetvis inte in förrän över ett. Men då hade hon fått sällskap av stora sonen som också kommit hem. De hade myst med god mat och vin så de verkade happy ändå. Maken var också ganska happy efter en trevlig kväll, ha ha ha
 
En sväng på stan i lördags och fick håret klippt. När frisören inte känner igen en då vet man att håret har växt lite väl mycket. Men nu är det ordning även på det. Nu skall jag fixa lite god kvällsmat till maken som slitit hårt idag. Jag kan vara en god hustru om jag vill
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0