Falun

Redan dag 3 på det nya året och jag och maken är i Falun. Vi hann knappt vakna upp efter vår trevliga nyårsafton innan vi drog iväg. Efter sju timmar och ett fikastopp i Motala så var vi framme... och nu har vi myst med Noah under tre härliga dagar. Han är väldigt snäll så det är enkelt att ha honom när de jobbar
 
Vill också nämna att jag klarade mig hela 2016 utan någon som helst böter! Nyårslöfte check!!! Däremot var det ytterst ra redan dag 1 på det nya året när man plötsligt i backspegeln ser polisbilen 2 meter bak mig och man kör 30 km för fort... men vi hade tur! En huvudskakning var typ det jag kom undan med. Pust!
 
Nyårsafton var sjukt trevlig med god mat, glada skratt och lekar i vanlig ordning. Några hade fått olika uppdrag under kvällen, otrevlig till exempel,  och det skötte de med den äran (*ler*)
 
Igår hade vi en dejt på stan här i Falun av min morbror och moster som man träffar alldeles för sällan. Bra nu när man kan kombinera lite när man ändå är i närheten. Imorgon åker vi hemåt igen, en jobbedag till denna veckan sen är det helg igen... sista helgen innan den riktiga vardagen tar vid igen efter julhelger. Skönt det oxå faktiskt
 
So long från Falun
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0