Oj, nu händer det grejer!

Tiden rusar... skynda skynda. Snart har Januari passerat också vilket är helt magiskt. Men så händer det ju grejer också... jag har blivit faster. Tjoho! Välkommen lille Sixten, du hade bråttom ut i världen, tyder på aptit på livet (*ler*). Så jättegrattis lilla B och Elin
Tycker han är ganska lik brorsan men jag är väl partisk antar jag...

Och så kan jag äntligen också berätta att jag kommer att bli utlånad till IKEA under en tid. Skall verkligen bli riktigt spännande att lära sig något helt nytt... att känna sig ny på jobbet igen, det var ju ett tag sen om man säger så. Sexton år på banken gör ju att man är rätt trygg, men nu jäklar

Just nu pågår renovering av hallen i källaren och i helgen blir det målning och lite snickrande, sen bygger vi garderober... Klart! Maken har gjort ett mycket bra jobb och dessutom har elektrikern varit här och bytt ut alla kontakter och eluttag så vi tog verkligen steget in i 2000-talet (*ler*)

Avslutar denna fredag med en bild på älskade ungen Mila, upptäckaren och nyfikenheten personifierad. Lik sin far i den åldern även om han aldrig skulle erkänna det.... Bara en strumpa på också, ha ha ha.

Ha en skön fredagskväll, ni tävlar väl i På spåret-appen
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0