Skjut mig...

Känslan när man efter nästan ett år i huset upptäcker att man hällt sköljmedel i förtvättsfacket... jag blir så jäkla trött på mig själv. Eller som idag när vi på jobbet fick mail om att en kollega skulle fylla 40 och de bad att alla som ville vara med skulle swisha en tjuga. Jag gör det direkt (annars glömmer man bort det) och glad i hågen skickar jag tillbaka: "Swishat". Bara det att jag skickade inte bara till han som sänt mailet utan till ALLA som fick mailet, typ nästan hela banken. Gissa hur många kommentarer jag fick på det sen...

- Kul att höra
- Bra att du berättar
- Ja, vi undrade just...

Typ så! Skjut mig
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0