Godmorgon i regnet

Regn hela vägen till jobbet och det är faktiskt det väder som är absolut jobbigast. Att hålla sig vaken när klockan bara har slagit sex och dessutom sövande se vindrutetorkarna svepa fram och tillbaka. Men så i Malmö sprack det upp och det visade sig lite blått bakom det gråa... och så blåste det istället. Alltså det måste vara världens största blåshål, magiskt att det varje dag är så att håret står åt alla håll. Nåja... lägg energi på det som du kan påverka liksom... (*ler*)

Skön kväll igår när jag kom hem från jobbet så jag tog mig an att grunda uterummet inför slutmålning i helgen och maken körde näst sista målningen av ovanvåningen. Det blir riktigt fint däruppe nu med vitt tak. Fick hem min nya klädsel till soffan också igår så det skall bli spännande att se hur det blir när det är klart. Hinner jag skall jag tapetsera väggen i helgen också men det kan bli tight eftersom det både är 60-årskalas och Dop. Ja ja, vi hinner det vi hinner.

Idag blir det tårta och avtackning från Ikano igen, denna gång en mer officiell. Det närmar sig
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0