Vi räknar ner

Det närmar sig... semestern hägrar runt hörnet. Maken jobbar sista dagen imorgon innan sin semester, själv jobbar jag tre dagar i nästa vecka sen är det dags. Hur skönt ska det inte bli! Snickarna jobbar på, eller ja... de är här inte varje dag, men det går åtminstone framåt. Vi hoppas just nu bara att de blir färdiga så att vi kan dra igång poolen och även få på huven. De har en vecka till på sig innan sin semster så det gäller för dem att ligga i (*ler*)

Denna veckan har gått otroligt fort och de senaste dagarna har jag faktiskt varit i Helsingborg istället för i Malmö. Omväxling förnöjer när man slipper samma väg varje dag. På tal om väg så är det sista dagen imorgon som jag får ha min bil. Den tillhör banken och skall returneras... så det är bara att gilla läget. Får väl se om vi investerar i en ny bil eller om maken helt enkelt får använda sin cykel ett tag

I helgen kommer Tessan och Noah ner på besök. Det vankas möhippa och vi skall passa den lille sötisen. Det blir troligtvis en hel del fotbollsspel på gräset. Bra för motionen...
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0