Det där med börsen ni vet...

Regn, regn, regn... trist väder som gjort för shopping av skor till mig och maken. Ett besök på poolfirman och sen avsluta hos svärmor med lite fika. Hej Lördag!
 
Så trött jag blev idag när jag vid frukosten satt och läste tidningen. Jag brukar egentligen inte kika på börssidorna men just idag så gjorde jag det och blicken fastnade vid en aktie som jag, med magkänsla för namnet, köpte ett antal av för några månader sen. Tror jag gav runt 35 kr för dem. Någon gång i december eller januari så började aktien stiga och jag bestämde mig för att sälja när den genererade dubbla priset... VARFÖR?!

Varför hade jag inte is i magen och lät den vara kvar? Jo, för att efter den steg till dubbla började den pendla lite upp och ner runt det priset och jag tänkte... nu säljer jag och tar hem lite vinst. Bra där Farmskan. I dagens tidning stod att läsa att kusen nu var 329 kr...
 
 
Jag blir aldrig någon börshaj!
//Farmskan


Kommentarer
Vätten !!

Ett litet tips. Satsa på Nibe!!

2017-03-18 @ 18:45:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0