Nya ord

Jag vet inte... jag hänger nog inte alltid med på alla dessa nya ord som kommer. Eller också är det så att reportern i TV inte heller riktigt hänger med, utan hittar på egna små ord. Dagens nya ord: GÅNGGÄNGARE. Jag trodde det hette fotgängare men jag kan ju vara slö eller efter. Men jag antar att om det finns gånggängare som finns det joggängare, springgängare och så vidare. Mystiskt ord och lite svårt att smälta.
 
Attentat i London idag... underbart när man skall dit på fredag (*nervöst leende*)
Så tråkigt att det händer sådana här saker hela tiden, ondska i sin värsta form
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0