Oh-la-la

Så har man fått veta att man lever i alla fall... har passat Lily och Mila i helgen och det är precis vad denna gamla tant orkar med. Nej nu överdrev jag för de har faktiskt vara riktigt duktiga och tagit det lugnt med sin farmor. Tror det är mer jag själv som är lite för snäll bitvis kanske och låter dem få precis som de vill. Känns det igen, ni som är farmor och mormor? Eftersom maken dessutom varit iväg precis hela helgen så hade jag kallat in lite extra hjälp i form av Modern och Rolf och det var skönt att ha dem här för bitvis vet jag inte riktigt hur jag skulle fått till både nattning, kasta gris och gå ut med hunden (*ler*)
 
Vi har i varje fall hunnit med att vara på Randiz lekland tillsammans med en massa andra ungar fulla av energi. Upp och ner i rutschbanor så där fick tanten ett fyspass. Men allt får sin belöning när man ser dem ligga så gott och sova eller när Mila slänger ur sig "Oh-la-la"... många goa skratt, kramar och kladdiga fingrar har det varit denna helg

Och nu är huset städat igen, alla popcorn är upplockade av dammsugaren, alla fingeravtryck på speglar och fönster är avtorkade och sängkläderna är bytta. Själv tänkte jag först ta mig en lite tupplur på soffan men bestämde mig för att det nog var en dålig idé. Bättre att ramla i säng i vettig tid i stället. Men först nu en dusch för jag luktar skunk känner jag, ha ha ha
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0