Pasta e basta

Har precis reserverat min absoluta favoritrestaurang i Amsterdam... Pasta e Basta. Ska bli så otroligt härligt att komma tillbaka till staden som jag bott i under nästan två år. Gå på blomstermarknaden, köpa ost, strosa på "de nio gatorna", åka till Keukenhof och också... äta god mat! Längtar verkligen och framför allt längtar jag efter att få några dagar ledigt. Min kalender är... crazy!

Ska också boka lite flygbiljetter och hotell till Stockholm i slutet av april när vi skall gå och se "The book of Mormon" med Elin och Jens. Då är det också dags att träffa hans föräldrar... seriöst värre (*asgarv*).

Per Andersson kan ju vara riktigt rolig men det kan också slå över helt
Vi får väl se helt enkelt, men bara positiva recensioner än så länge
//Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0