Privat massör... någon?

Finns det någon snäll själ som skulle kunna tänka sig att bli min privata massör? Någon? Jag har otroligt ont i rygg och nacke just nu så antingen är jag fel ihopasatt eller så sitter och ligger jag helt uppåt väggarna. Drygt är det i alla fall och ännu några veckor tills nästa gång hos Bodil. Dessutom har jag en frilla just nu som lämnar en hel del övrigt att önska... men på lördag blir åtminstone det fixat. Så nog klagat!
 
Tisdag kväll och jag skulle varit på kören men kom hem för sent ifrån jobbet och missade det. Synd men inte så mycket att göra åt. Istället blev det lite fix och planering inför morgondagens heldagsmöte. Inte riktigt lika kul eller avkopplande men ändå, man får passa på när maken ändå inte är hemma
 
Så har vi äntligen blivit färdiga att beställa nya fönster och omklädning av gavlarna. Ny isolering skall också till och sen slå på liggande panel målat i samma gråa nyans som dörrar och fönster. Tror det kommer att göra en hel del på både värmekostnaderna (för de fönster som sitter där nu är definitivt sämre än sämst... och fula) men också göra det enklare att vädra på sommaren då övervåningen blir en bastu. Det hoppas vi på helt enkelt
 
Nu sista avsnittet av Badhotellet
Ciao //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0