Tisdagsrush

Snart dags att packa ihop och köra hemåt, denna dagen har gått i ett flygande fläng och just nu är min agenda något i obalans, det är helt enkelt för få timmar per dygn. Kommer att vara så några veckor till så det är bara att ta ett djupt andetag och försöka styra runt de hinder som uppstår på vägen. Men jag skall villigt erkänna att jag är rätt trött på kvällarna, så att somna i soffan är inga problem

Helgen var väldigt bra ur den aspekten eftersom vi inte hade någonting direkt planerat. Fick inhandlat lite skor och besökte svärmor som planerat och sen... ingenting. Bara gå och mysa i stort sett och koppla av. Stor-sonen kom en sväng på söndagen så Farmskan var happy happy. Han är den som bor närmast och ändå är det honom man nästan träffar minst. Men han hade lite glada nyheter så Farmskan gick till sängs med ett leende

Nej minsann... nu skall jag köra hemåt, maken är borta ikväll så jag kan jobba ostört någon timme till där hemma OCH titta om avsnittet från Homeland som jag somnade framför igår
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0