Träningsvärk

Oj, oj, oj... det är inte mycket det fina tål kan jag säga. Efter två fina dagar med sol och värme och en massa trädgårdsfix så har Farmskan träningsvärk i låren. Svår sådan så att när man skall sätta sig eller resa sig så grimaserar man lite kan man säga. Och samtidigt är det ju i stort sett den träning jag får så jag är tacksam för att åtminstone det blir av. Ja, jag vet att det är upp till mig (och därför händer inget heller!). Nåja, det var en härlig helg och vi fick massor gjort, korv grillades och fika intogs i solen... så gott!!

Var hemma hos Nenne och Tomas i lördagskväll, spelade spel och käkade lite gott. Maken var ju lite skör efter fredagens pubkväll så han inmundigade bara vatten (*ler*). Man får lov att vara bakis ibland

Tiden rinner iväg och nu är det återigen sommartid, märks framförallt på kvällarna vilket är härligt. Man får lite mer energi när det är ljust länge... inte lika trött. Denna helgen kommer lill-dottern och Josef hem och sen är det snart dags för oss att åka en weekend till Amsterdam. Och för att inte tala om att snart är det påsk och då kommer alla ungar, respektive och barnbarn hem. Så himla kul! Längtar sjukt mycket till det

Bästa tiden är våren, mycket skoj och mycket ledighet... det behöver jag
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0