Det gick bättre än bra

Båtturen gick över förväntan, kav lugnt på havet och fastän det var en lång tur, klarade jag mig utan att må illa. Det var en härlig dag på alla sätt där vi besökte två öar utanför Makarska. Vi var bland annat i en by som hette Bol, hur mysig som helst. Vi gick dock lite vilse och fick kliva över klippor, i havet, förbi nudister innan vi kom fram till badplatsen. Den nakna rumpan på en stor man förföljer mig (*ler*).
 
 
Igår fyllde Carina år så det blev lite firande med italiensk afton här på hotellet. Det är verkligen jättefint här nere, både hotellet och området. Kan varmt rekommenderas! 
 
Man gör inte många knop
Precis som jag ville
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0