Makarska

Så var vi framme i Kroatien och Makarska rivieran. Solen har värmt oss hela dagen och både jag och maken har blivit röda. Vi skulle alltså använt solkräm i alla fall (*ler*). Men kroppen har ju suktat efter sol så länge så det är nästan värt det. Blivit både havet och poolen idag och jag har doppat mig i bägge. 
 
Hotellet är otroligt fint och rummen stora och fräscha. Poolen direkt utanför altanen dessutom så man kan ha det sämre. Snart dags för lite Rose på balkongen hos Set o Carina, sen tar vi strandpromenaden till byn för lite mat. Jobbigt liv...
 
Imorgon blir det en heldagsutfärd med båt (!!!). Ni som vet hur Farmskan blir på båt undrar säkert, men jag hoppas fortfarande på att det ska funka. Två öar ska besökas, kultur, sol, bad och mat. Topp
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0